Son Dakika
bltema.blogspot.com sitesinde sizi muhteşem temalar bekliyor..Hemen ziyaret etmeye ne dersiniz ??
31 Mayıs 2014 Cumartesi

GaziSoft V4 PHP Haber Scripti Full


%100 Çalışıyor Kendim bizzat denedim kurdum yükledim.Tüm fonksiyonları tğm momdülleri çalışıyor.450 TL'ye satılıyor.Warezin Dibine Düştü Size beleş 

Kurulumu basit ama sorun yaşayan olursa yardımcı olurum.Scripti başka forumda kaynak göstermeden paylaşmayın.

İndir : Gazisoft v4.rar
Rarpass: warezara.com
Sonraki Kayıt
Önceki
Eski Yayın Yok.

36 yorum:

  1. :) güzel yapmış adamlar

    YanıtlaSil
  2. kardeş keşke nasıl kurulduğunu yazsan :) ben yükledim ftpye dosyaları system klasöründeki settings dosyasınıda ayarladım sqlu yükledim resimler gözüğkmüyor chmodu 777 olacak klasöürü bi türlü bulmadım aldım komplesinin chmodunu 777 yine resimler gözükmüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resimleri göstemek için phpmyadminden tablo kısmında setting sutunu var orda site ayarlarını yapman lazım

      Sil
  3. peki bunun perm ayarları nasıl olcak chmod yani. yükledim video modülünde sıkıntı var video eklenmiyor chmod ayarlarındanmı kaynaklanıyor acaba

    YanıtlaSil
  4. Kurulum için yardımcı olabilirmisiniz sürekli hata alıyorum

    YanıtlaSil
  5. Bence Kurmayın İçinde Mail Gönderme Var Otomatik Olarak Tema Sahibine Mail Atıyor...

    YanıtlaSil
  6. admin panelin şifresi ?

    YanıtlaSil
  7. şahane fakat
    yeni üye edidör yazar vs. ekleme ayrıca yeni kullanıcı kaydı sorunu var yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  8. Kurduk 2 ay sonra mahkeme kağıdı geldi... Senin ta geçmişini Berkay Kurmayın millet boşuna içinde shell ve zararlı dosyalar var.

    YanıtlaSil
  9. I installed the script but doesn't work, i get only a blank screen. Anyone can help me please.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar scripti kurdum ancak galeri resmi eklemede sorun var çözemedim. resim ekleniyor gibi oluyor ancak yanında security error diye bir emsaj görünüp kayboluyor ve resim gösterilmiyor sitede...

    çözümü nedir acaba nerde hata yapıyorum yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  11. www.samsunkutlukepenk.com

    YanıtlaSil
  12. www.kanal5n.com.tr

    YanıtlaSil
  13. bu acemi tuzağı, wa-rez haber kurarsınız yakalarlar sizi.

    YanıtlaSil
  14. siverek taksi www.siverektaksi.com çok güzel bir ste.

    YanıtlaSil
  15. www.sivereksonhaber.com siverek haber ve siverek kelimelerinde ilk sırada. Gerçekten çok güzel siteler, mutlaka girmenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  16. Hak yediğinizin farkında mısınız? Gğnahtır. Ayıptır. Allaha hesap vermeyeceğinizi mş sanıyornuz..

    YanıtlaSil
  17. https://www.vpssunucu.com.tr

    YanıtlaSil
  18. http://www.hosttr.in bedava sınırsız hosting

    YanıtlaSil
  19. saolu ellerinze sağlık
    http://www.fgisguvenligi.com.tr/

    YanıtlaSil
  20. kurulumu 2013 ten beri yapılmış adamlar geliştirmiş bile demo www.cicegim.net

    YanıtlaSil
  21. buralar da yükledim güzel çalışıyor 63fanatikler.com haberposta.org

    YanıtlaSil
  22. gazisoft v5 indirilebilir kurulum için info@cosnuk.com
    demo: www.cosnuk.com

    YanıtlaSil
  23. CEPTE MOBİL KURYE-----CEPTEKURYE
    www.ceptekuryecom.tr

    YanıtlaSil
  24. V4 PHP Haber Scripti

    Ben siteyi sunucuya yükledim ama naptıysam çalışmadı galiba veritabanı bilgilerini yanlış yerleştirdim bi bakabilir misiniz lütfen çok zor durumdayım . maille ulaşabilir misiniz ultraslan02@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. www.prestijtanitim.com
    Online Prestij

    YanıtlaSil
  26. www.haberdiyari.net Diyarbakır'ın haber portalı...

    YanıtlaSil
  27. teşekkürler
    http://izmir-tente-branda.com/

    YanıtlaSil
  28. teşekkürler
    http://izmiracilcekici.com/

    YanıtlaSil
  29. Admin Şifresini Bulabilen varmı Acaba ?

    YanıtlaSil
  30. https://heaventurizm.com/

    YanıtlaSil

 
Footer'ı Göster